zaterdag 24 november 2012

Verjaardag Zus

Mijn zus is gisteren 50 jaar geworden. We hebben dat natuurlijk op gepaste wijze gevierd!
Ze is sinds kort aan het breien en vindt het heel leuk en ontspannend om te doen.
Met mijn tante bedacht dat haar volgende project dan ook maar van heel mooi garen gebreid moet worden. We hebben cadeaubonnen voor haar gekocht bij de breiwinkel in Bergen. (tante heeft dat geregeld, woont dichterbij) en natuurlijk ook iets met bloemen. Om het feit dat zus nu Sara heeft gezien  heb ik Sara's breibol bedacht. Daar kan ze dan haar breiwerk in opbergen.

De foto is niet geweldig goed gelukt, maar het is een grote gevilte bol met bijbehorende tekst.
We hebben de afspraak gemaakt dat we binnenkort met z'n drieën gezellig naar Bergen gaan
om de wolwinkel onveilig te maken!

Mijn omslagdoek schiet lekker op. Ik ben met de laatste rand bezig. Heel snel gaat het niet want er staan zo'n 700 steken op de pen.
Ondertussen zit ik te broeden op cadeautjes voor 5 december. Ik heb al wat ideetjes, maar het moet nog wel worden gemaakt. Na de verjaardag van de goed heiligman zal ik de resultaten laten zien.

2 opmerkingen:

  1. Dat is een leuk cadeau! De brei bol ziet er heel mooi uit.. Mooi gemaakt - je bent wolviltster - en dan maak je even zo iets . Knap hoor.
    Stug door breien; iedere steek is er één. Je omslag doek komt wel af. Fijn weekend en groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk cadeau! Zal ze vast blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen