donderdag 19 juli 2012

Weversmarkt Hoorn

Ondanks het slechte weer, met name in de middag, een geweldig leuke dag gehad.
Het was voor mij en mijn vriendin de derde keer dat we met onze spullen op de markt
stonden. Veel bekende gezien en gesproken en aardig verkocht. Ook hadden we heel gezellige buren!
Al met al weer een geslaagde dag!!!!

Natuurlijk zijn we om beurten zelf ook de markt over geweest. Mooi katoenen garen gekocht bij Maria van de Spoel, en bij mijn buurtjes gerecyclede zijde om mee te kaarden met wol.

3 opmerkingen:

  1. Zo jammer dat ik niet kon komen naar Hoorn.
    Ik ben blij dat je het leuk gehad hebt en dat er ondanks het weer genoeg aanloop was.
    Mooie garens trouwens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een heerlijke markt! Heel veel kramen en vooral 's morgens , toen het weer nog 'goed' was, kon je lekker overal lekker rond neuzen. Volgend jaar weer...
    Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen